Prøv en økonomisk askepothistorie i Arcade Paradise: High Score Edition! Den indeholder det 90’er-enspirerede arkadeeventyr, begge coin-op-spilpakker, et Kung Fury-kabinet (givet i licens) og det helt nye Vostok Inc Pinball Arcade Paradise: Velkommen til Arcade Paradise, 90'ernes kombination af retroarkade-spil og simuleringsspil med lettere administrationsopgaver! Med alt fra rengøring af toiletter og opsamling af tyggegummi til at vaske tøj; vejen til Arcade Paradise er ikke nem, men det er alt det hårde arbejde værd med over 35 fuldt spilbare spil at få adgang til! Genoplev 90'ernes spilnostalgi på din rejse fra gamle pjalter til arkaderigdom!