Arcade Paradise - Empathy DLC
Tiden er inde til at finde controlleren frem og bestige bjerget, mens du undgår at blive ramt af sten fra de vantro. Jo længere du overlever, desto flere point scorer du. Forlad ensomheden. Mærk sammenholdet. Klatr op. Hvor højt kan du nå?