People of Note
I denne turbaserede RPG-musical slutter du dig til Cadence, der forsøger at finde musikere i sin jagt på stjernedrømmen. Oplev turbaserede kampe som aldrig før, hvor hver kamp er en musical-optræden med kamp, der udvikler sig, og genrebrydende mashups!