Aquapark io: Animals DLC
Toto DLC ti odemkne: – Mapa City Cup – Letní kočičí skin – Kouzelnické prasečí skin – Duha zebří skin – Kovbojský koňský skin – Umělecký liščí skin – Slon pilot skin – Tučňák skin – Myší kuchařský skin – Kostkovaný medvědí skin Klouzej, skákej, leť a staň se nejrychlejším zvířecím závodníkem!