Aquapark io: Complete Edition
Závoď v režimu pro více hráčů až se 4 hráči, nebo si užij skluz sólo. Dokaž, že jsi nejrychlejší ze všech! Funkce Complete Edition: - 15 velkých map s tobogány - přes 50 legračních skinů, 11 nafukovaček, 13 kluzáků - multiplayer až pro 4 hráče na jedné obrazovce! - otevírání balíčků s náhodnými skiny - během hry se objevují tajemné power-upy - chytlavá prázdninová hudba - jednoduché ovládání – může hrát každý - jednoduchá pravidla a spousta zábavy! Sjeď obří tobogán vinoucí se z nebe, předjeď přátele, shoď je z dráhy nebo použij power-upy pro výhodu. Nejvtipnější je, že můžeš kdykoli z dráhy vyskočit a zkusit dopadnout na nižší úroveň a všechny rázem předjet!