Paper io 2: Complete Edition
Mal kortet i din egen farve, udryd dine modstandere, få den højeste score og overtag Paper io-verdenen. Deltag i en hård kamp, og bliv en mester! Funktioner: - lige så mange kort, som der er lande i verden - multiplayer-tilstand med op til 4 spillere på én skærm! - 40+ skins, som også ændrer udseendet af dit terræn - 11 sjove hatte at tage på - tilpasset spil med mere end 60 kort i forskellige former - powerups, der dukker op i løbet af spillet - Iørefaldende musik - nem kontrol, så alle kan spille - enkle regler og masser af sjov! Glid hen over det hvide område eller dine venners territorium, og skab forbindelse tilbage til din egen farve for at gøre krav på det område. Men pas på! Når du bevæger dig uden for din farve, er din hale udsat for angreb, og du kan blive elimineret af andre. Brug dine strategiske evner og powerups til at angribe og gøre krav på alle de hvide områder, som tidligere var ejet af andre spillere!