Paper io 2: Vehicles DLC
Med denne DLC låser du op for: - 15 forskellige skins: brandbil, scooter, skraldebil, ambulance, båd, gaffeltruck, raket, mars-rover, tipvogn, leveringsbus, ballon, monstertruck, tankvogn, taxi, autohjælpsvogn - 6 hatte: arbejderhjelm, kaptajnhat, motorcykelhjelm, rumhjelm, høreværn, flyverhat - 9 brugerdefinerede baner i form af: planetring, dæk, benzindispenser, skib, raket, stopskilt, trafiklys, fodgænger, rumvæsenhoved - 10.000 mønter Tag køretøjsskins på, giv dit område et nyt udseende, og erobr de nye brugerdefinerede baner!