Mob Control: Complete Edition
Oplev den mærkeligt tilfredsstillende følelse, når du ser dine mobs formere sig, mens du sigter og skyder mod portene. Se din hær vokse til enorme proportioner! Udsend strategisk dine mægtige mestre for at bryde gennem fjendtlige mobs og nå deres baser. Vælg den bedste kombination for at vinde! Funktioner: - Affyr nye Knight- og Soldier-mobs med deres helt unikke statistik - Brug din nye Triple cannon, der skyder tre mobs på én gang! - Affyr den nye Explodon-mester med primær færdighed Jump & Crush og områdefærdigheden Final Boom - Brug de nye ultimates Rocket Barrage og Mass Abduction - Åbn yderligere 22 booster packs med kort - Brug 55000 ekstra mønter på at opgradere dine kort i våbenskabet - Affyr mobs fra din kanon og voks din hær - Lancér stærke mestre, når din kanon er superopladet - Spil i lokal multiplayer med en ven og skyd med to kanoner samtidigt! - Brug strategisk multiplikatorporte eller speed boosts for at opnå en betydelig fordel over din fjende - Ødelæg fjendens baser og styrk din egen - Spil endda mod to fjender samtidig! - Lås op og opgrader forskellige kanoner, super mestre, mobs og ultimates! - Åbn booster packs for at forbedre din kortsamling Brug de specielle elementer i niveauerne, såsom speed boosts, multipliers, bevægelige porte og meget mere. Forsvar, erobr og stig til sejr i denne episke tower defense-kamp! Hvis du har brug for hjælp, kan du invitere en ven til at spille sammen i lokal multiplayer! Gør dig klar til kamp, udarbejd en strategi sammen, og affyr dine mobs fra TO kanoner for at sejre! Vind kampe for at låse op for booster packs med varierende sjældenhed og forbedre din kortsamling. Samlekort har kraften til at løfte din tower defense-strategi til nye højder. Lås op for alle kanoner, mobs og mestre i våbenskabet og opdag deres fantastiske evolutioner, mens du opgraderer dem! Saml din hær, udnyt kraften af samlekort, og bliv den tower defense-mester, du er født til at være!