Rabbids: Party of Legends
Embark on a legendary journey with the Rabbids in this hilarious party game! Join them on an incredible quest, filled with hilarious moments and colorful characters. Gather up with friends and family and enjoy a multitude of ridiculously fun mini-games in the most epic Rabbids' party yet. - Jump into multiplayer mayhem with up to 4 players locally. - Team up and face off across 50 fun mini-games - Build a custom playlist of your favorite mini-games - Anyone can get in on the action with customizable difficulty levels and intuitive controls - Discover a legendary story, filled with colorful characters, across 4 chapters.