Wobbledogs Console Edition
Wobbledogs – це 3D-симулятор домашніх тварин, у якому ви зможете випестувати власну зграю песиків-мутантів із детально змодельованими організмами! Це чарівна казуальна пісочниця для гравців будь-якого віку, які бажають піклуватися про власних віртуальних улюбленців в атмосфері повної безтурботності. Спочатку песики здаються відносно звичайними, проте чим далі просувається гра, тим більше вони зазнають несподіваних мутацій та змін у поведінці. Тіла песиків змінюються та контролюються симульованою генетичною системою. В процесі зростання вони періодично переходять в стан лялечки та мутують. Різна їжа наповнює їхні шлунки різною флорою. Ця флора впливає на мутації песика, що дозволить вам контролювати зміни та втілити в життя ваш власний песячий (анти)ідеал! Песикам потрібен справжній дім, тож вам належить забезпечити всі умови для їхнього процвітання. Протягом гри ви зможете відкривати все більше предметів та прикрас. Об'єднуйте кімнати та прикрашайте їх, як вам заманеться. Облаштуйте затишне спальне місце для песиків, збудуйте лабіринт чи навіть виростіть сад. У грі немає чітких цілей, тож ви можете робити все, що вам до вподоби! Песики в цій грі цілком фізично симульовані, що надає ще більше унікальності кожному їх кроку. Два песики з різною будовою тіл взаємодіятимуть з оточенням у різні способи. Крім того, вони мають унікальні риси характеру, які впливатимуть на типи їхньої поведінки та на те, як вони взаємодіють з іншими песиками та предметами. Wobbledogs – це гра, якою можна насолоджуватися, просто спостерігаючи за діями песиків. Але й активні дії теж принесуть вам задоволення: чи захочете ви попестити улюбленців задля зняття стресу, чи побешкетувати із цуценям, або допомогти своєму компаньйонові вибратися з надто тісного кутка, до якого він утиснувся за необережністю. Ці песики здатні дати собі раду, проте інколи їм не заважить трошки допомогти!