SOS OPS!
SOS OPS! — це кооперативна хаотична гра про порятунок міста, де ви з друзями перетворюєте кожну місію на абсолютне божевілля. Ви — команда екстреного реагування. Принаймні, дуже намагаєтеся нею бути. Хтось гасить пожежу, хтось несе кота, хтось випадково скидає товариша з даху, а хтось узагалі не розуміє, яка тут ціль — але все одно старається з усіх сил. Фізика — це те, за що ви або полюбите нас, або зненавидите. Вона руйнує плани, створює безглузді ситуації й перетворює навіть найпростіші дії на ланцюг провалів, криків (а інколи… перемог). Жодних нудних навчань. Жодних виснажливих завдань. Цю гру зробили люди з РДУГ для людей з РДУГ. Лише швидкі місії, постійний рух і дуже багато падінь. Зберіть команду до 4 гравців і пориньте в міський хаос, де успіх вимірюється не кількістю пройдених рівнів — а тим, наскільки голосно ви смієтеся.