Врум! Команда «Rescue Wheels» готова до перегонів! Приєднуйся до грандіозних перегонів Гончика, Скай, Маршала, Кремеза, Зуми, Роккі та Роксі в Бухті Пригод і не тільки. Можеш навіть побешкетувати з Бумером, Френком або мером Гамдінґером. Вибери собі цуценя-гонщика. Кожен вміє щось унікальне: запускати тенісні м’ячі або розкручувати суперників. Опануй дрифт, турбопідсилення та інші фірмові трюки, щоб панувати на дорогах. Грай самостійно або кидай виклик друзям у багатоосібному режимі, де кожен може стати чемпіоном! Бери улюбленців-цуценят і нумо розГАВжатися!