SILENT HILL f
Бонуси за попереднє замовлення: - Біла шкільна форма моряка *1 - Омаморі: півонія *2 - Пакет товарів *3 *1 Костюм для налаштування зовнішності Хінако. Щоб застосувати цей костюм, зайдіть до Хокори в грі й виберіть у меню "Змінити костюм". *2 Елемент, який можна обладнати. Щоб отримати його, зайдіть до Хокори в грі й виберіть у меню опцію "Бонуси". Опція "Бонуси" розблоковується під час проходження гри. *3 Набір із трьома матеріалами. Можна отримати лише один раз. Щоб отримати його, зайдіть до Хокори в грі й виберіть у меню опцію "Бонуси". Опція "Бонуси" розблоковується під час проходження гри. Набір містить: - 1 підсушений абурааге - 1 порція божественної води - 1 аптечка першої допомоги Примітка: вказані вище бонуси не входять до гри SILENT HILL f - Deluxe Upgrade. У 1960-х роках у Японії самотнє містечко Ебісуґаока, в якому живе Шімізу Хінако, раптом поглинає туман, перетворюючи її дім на суцільний кошмар. Коли містечко замовкає, а туман густішає, Хінако мусить мандрувати покрученими стежками Ебісуґаоки, розв'язуючи складні таємниці та протистоячи страхітливим чудовиськам, щоби вижити. Пориньте у світ Хінако, вигаданий відомим автором Ryukishi07, із захопливою музикою, зокрема творами Акіри Ямаоки, та прекрасними візуальними ефектами у захопливій історії про сумніви, жаль і неминучий вибір. Чи прийме Хінако красу, приховану в жаху, чи піддасться божевіллю, яке чекає на неї попереду? Відкрийте для себе нову главу в серії SILENT HILL, що поєднує психологічний жах з примарним японським середовищем. *Ця гра містить зображення гендерної дискримінації, жорстокого поводження з дітьми, знущань, галюцинацій, викликаних наркотиками, тортур і мальовничо зображеного насильства. Дія гри відбувається в Японії 1960-х років і містить зображення, засновані на звичаях і культурі того часу. Ці зображення не співпадають з поглядами чи цінностями розробників або будь-яких осіб, залучених до гри. Якщо ви відчуваєте дискомфорт у будь-який момент під час гри, будь ласка, зробіть перерву в грі або поговоріть з кимось, хто викликає в вас довіру.