Chorus Of Carcosa
Chorus of Carcosa — це психологічний хорор, натхненний класичним збірником жахів «Король у жовтому» Р. В. Чемберса. Ви граєте за скульптора, який змушений полишити свою безпечну обитель однієї ночі, коли до його дверей постукав залитий кров'ю сусід. Відчуйте жах перед невідомим Виживайте в безперервно мінливому, знедоленому багатоквартирному будинку, повному небезпек та таємниць… Не видайте ані звуку! Інакше ВОНИ вас почують… Розгадайте таємницю альтернативної реальності Викривлений світ заповнює простір навколо вас. Чи реальні всі ці зміни? Чи вони лише кошмарні галюцинації? Ви можете втікати, але порятунок — ілюзія Вони знайшли вас, і шляху назад нема. Можливо, іноді мудріше прийняти божевілля, що оточує вас, і подивитись йому прямо у вічі.