astragon EntertainmentСимулятори
The Police Simulator: Patrol Officers: Ultimate Duty Edition — це ідеальна можливість розпочати кар’єру офіцера поліції в Брайтоні з повним арсеналом можливостей гри. Цей комплексний набір пропонує вам увесь доступний вміст гри і його можна придбати за спеціальною ціною, вигіднішою за окреме придбання кожного елемента! Окрім основної гри, де вам доведеться виконувати різні завдання — від порушень правил дорожнього руху до серйозних інцидентів у реалістичному відкритому світі, — ви також отримаєте доступ до численних DLC. У розширенні Highway Patrol Expansion на вас чекає ділянка автомагістралі, динамічні погоні, тактичні перехоплення переслідуваних автомобілів і багато іншого. У наборах Unmarked і Special Police Vehicle Pack представлено 9 додаткових патрульних машин і 9 різноманітних виглядів, а набір Tropical Taskforce Pack містить 6 літніх комплектів одягу для завдань під прикриттям. На додаток до цього ви отримаєте пропуск Season Pass, що включає набір Vehicle Customization Pack, дві додаткові патрульні машини, ще один набір DLC і масштабне розширення, що вийдуть протягом 2025 року. Видання Ultimate Duty Edition включає: Основну гру Розширення Highway Patrol Expansion Набір Tropical Taskforce Pack Набір Unmarked Police Vehicle Pack Набір Special Police Vehicle Pack Пропуск Season Pass Набір Vehicle Customization Pack Нову патрульну машину (3-й квартал 2025 року) Набір DLC (3-й квартал 2025 року) Нову патрульну машину (4-й квартал 2025 року) Масштабне розширення (кінець 2025 — початок 2026 року)