Police Simulator: Patrol Officers: Urban Terrain Vehicle DLC
Зробіть Брайтон ще безпечнішим, поліцейський! Отримайте на підсилення Urban Terrain Vehicle: ця машина з повним приводом дозволить вам затримати до чотирьох підозрюваних одночасно.