Police Simulator: Patrol Officers: Multipurpose Police Vehicle DLC
Надійний вибір! Multipurpose Police Vehicle — це ідеальне авто наступного покоління, щоб тримати Брайтон у безпеці! Ця машина не тільки дозволяє буксирувати цивільні транспортні засоби, які постраждали в аваріях або порушили закон, але й має збільшений багажник.