Light-It Up: Complete Edition
У цьому великому, темному світі ти - маленький розбійник з величезною місією. Приготуйся розпалити азарт і освітити свій шлях через епічну пригоду! Підсвічуй кожну фігурку, оживляючи її яскравими кольорами. Приготуйся перевірити свої рефлекси та спритність, переміщаючись у цьому барвистому світі форм і світла! Можливості: - стрибай, перевертайся, ковзай і розгойдуйся, як маленький стікмен - освітлюй понад 280 рівнів! - використовуйте 2000 додаткових дорогоцінних каменів для покупки бустерів і респаунів - думай, як використовувати перешкоди на свою користь - не падай і не торкайся шипів - використовуй 3 різні бустери, коли у тебе виникають проблеми з проходженням будь-якого з рівнів - збирайте зірки, щоб розблокувати наступні рівні - слухайте приємні звуки, коли фігури підсвічуються - розблоковуй та одягай всі скіни, які зроблять твого стікмена крутим! Тільки-но ви починаєте відчувати себе босом стікмена і любите це кольорове сяйво, як все ускладнюється, коли ви стрибаєте, перевертаєтесь і проходите рівні. Кольорові фігури починають рухатися, обертатися і навіть вибухати, а смертоносні шипи стають постійною загрозою для життя вашого маленького стікмена. Якщо ви пропустите стрибок, якщо ваш замах буде невдалим, якщо перекид не буде влучним, або якщо ви вдаритеся об шип... ви впадете в небуття! Ну, що скажеш, розбишако? Готовий розгойдуватися, стрибати, перекидатися, запалювати і світитися в найяскравішій з усіх ігор зі стрибками?