Light-It Up
У цьому великому, темному світі ти - маленький розбійник з величезною місією. Приготуйся розпалити азарт і освітити свій шлях через епічну пригоду! Підсвічуй кожну фігурку, оживляючи її яскравими кольорами. Приготуйся перевірити свої рефлекси та спритність, переміщаючись у цьому барвистому світі форм і світла! Тільки-но ви починаєте відчувати себе босом-стікменом і любите кольорове сяйво, як все ускладнюється, коли ви стрибаєте, перевертаєтесь і проходите рівні. Кольорові фігури починають рухатися, обертатися і навіть вибухати, а смертоносні шипи стають постійною загрозою для життя вашого маленького стікмена. Якщо ви пропустите стрибок, якщо ваш замах виявиться невдалим, якщо перекид буде невдалим або якщо ви вдаритеся об шип ... ви впадете в небуття! Особливості: - стрибайте, перекидайтеся, ковзайте і розгойдуйтеся як маленький стікмен - пройди 150 рівнів! - думайте, як використовувати перешкоди на свою користь - уникай падінь і дотиків до шипів - використовуй 3 різні бустери, коли у тебе виникають проблеми з проходженням якогось рівня - збирай зірочки, щоб відкрити наступні рівні - слухайте приємні звуки, коли фігури підсвічуються - розблоковуйте та одягайте всі скіни, які зроблять вашого Стікмена неперевершеним! То що скажеш, стікмене? Готовий розгойдуватися, стрибати, перевертатися, запалювати і світитися в найяскравішій з усіх ігор-стрибунців?