Kingdom Two Crowns: Essentials Pack
Від крижаних вітрів Norse Lands до теплого морського бризу Call of Olympus: цей набір містить усі великі розширення з кампаніями для улюбленої гри-мікростратегії Kingdom Two Crowns. Серія Kingdom — це двовимірна мікростратегія-сайдскролер, огорнута в естетику красивої сучасної піксельної графіки. Грайте роль Лідера або Монарха в процедурно згенерованому світі й заводьте вірнопідданих, щоб привести королівство до процвітання. Захищайте свої володіння від створінь, які прагнуть вкрасти ваші монети та корону, досліджуйте острови, щоб знайти дивні й загадкові артефакти, здатні допомогти вам у боях зі страшенною Жадобою.