Kingdom Two Crowns: Call of Olympus
«Піднімайте вітрила й досліджуйте інші землі Поверніть богів і задовольніть їхні вимоги» (Оракул) У далеких краях серед островів височіє гора Олімп, тінь якої навіює моторошну тривогу. Нечиста сила захопила божественне царство, і ви, як монарх, вирушаєте в подорож, щоб не дати їй поглинути світ. Тепло середземноморського сонця торкається шкіри, коли ви повільно їдете крізь темні ліси й уздовж пляжів із блискучими бірюзовими водами. Мета подорожі очевидна, як і присутність богів, але чи допоможуть вони вам протистояти Жадобі, що наступає вночі? Kingdom Two Crowns: Call of Olympus — це велике доповнення до Kingdom Two Crowns. Розбудовуйте своє королівство поодинці або разом із другом в абсолютно новому світі, пронизаному легендами й міфами Стародавньої Греції. Похід за звільнення Олімпу - Епічний новий світ: у Call of Olympus представлено перероблену мапу з епічним фіналом на вершині Олімпу, а як туди дістатися — залежить від вас! - Острови храмів і завдань: на цих нових островах вас чекають унікальні змагання, приховані скарби й потужні артефакти — доведіть свою значимість перед Артемідою, Афіною, Гефестом і Гермесом, щоб відкрити шлях до гори Олімп. - Міфічні істоти: шукайте й відкривайте нових потужних їздових істот, як-от лютий триголовий Цербер, жахлива вогнедишна Химера, величний крилатий Пегас, вірний Віслюк… і не тільки! Боріться з колосальною Жадобою - Гляньте у вічі власним страхам: захищайте свою корону, адже Жадоба загрожує вам як ніколи раніше, а багатоетапні битви з босами проти зловісного Змія стають дедалі складнішими. - Здійміть власний стяг: візьміть ініціативу у свої руки й наступайте. Перенесіть битву з Жадобою на нову механіку облоги, де до вас приєднається фаланга гоплітів. - Зберіть свій флот: боріться на суші й у морі — створіть флот із нищівними корабельними балістами, який приєднається до ваших битв. Здобувши перемогу, переправте свою армаду через моря, щоб протистояти зростаючій загрозі Жадоби. Відкривайте сили й здібності богів - Потужні артефакти: відкрийте чотири унікальні артефакти, подаровані богами. Чи то лук із потужною прицільною атакою, чи то молот, що підвищує доблесть ваших воїнів, — отримайте нові можливості для нападу й оборони проти Жадоби. - Під проводом Оракула: ніколи не відхиляйтеся від поставленої мети, а Оракул поділиться своєю мудрістю й вказівками для наступного кроку вашої Одіссеї! - Нехай Жадоба палає: опануйте потужну вогняну технологію, отриману від нового відлюдника. Наче сам Прометей її подарував!