Kingdom Two Crowns: Norse Lands
Кампанія Norse Lands, події якої розгортаються у Скандинавії 1000 р. н. е., – це абсолютно нова кампанія, яка розширює світ Kingdom Two Crowns за допомогою унікального оточення для побудови, дослідження, захисту і підкорення. У Norse Lands гравці можуть обрушувати здібності, отримані від скандинавських богів, командувати могутніми юнітами, створювати озброєння по мотивах озброєння вікінгів, вирішувати складні головоломки і протистояти новому ворогу на ім’я Жадібність. З Norse Lands світ відзначеної нагородами гри Kingdom Two Crowns значно розширюється. Нова шоста земля для дослідження, домашні тварини для приручення разом з великою кількістю оновлень ігрового процесу, як великих, так і малих. Помітні доповнення, запропоновані у цьому преміальному DLC, включають: - Скандинавських правителів: сідайте на могутніх скандинавських коней і оволодійте силами самих скандинавських богів. Правителі, натхненням для яких стали вікінги, пропонують гравцям абсолютно новий спосіб будівництва, дослідження, захисту і завоювання земель льоду та снігу. - Вакансії cкандинавського громадянина: найкращим прикладом є могутній берсерк, винятковий воїн, громадяни Norse Lands захищатимуть своє Королівство і переможуть Жадібність за будь-яку ціну зі щитом у руках. - Захищають усі громадяни: відповідно до скандинавської воїнської культури, громадяни Norse Lands готові захищати королівство від загроз, які насуваються. Будь то селянин, воїн передового загону, фермер, стрілець чи будівельник, вони захищатимуть свою землю або відправляться до Валгалли будь якою ціною! - Сувору північ: абсолютно нові погодні ефекти обов’язково змусять гравців відчути красу і непохитну природу Norse Lands до самих кісток. А коли настає холодна зима, правителям слід з розумом продумувати свої стратегії виживання. - Жадібність: абсолютно новий вид Жадібності, від якої слід захищатися… Norse Lands також вносить багато інших змін і оновлень, починаючи від головоломок і закінчуючи деревним дизайном. Завдяки численним доповненням і новим викликам сфера Norse Lands обов’язково захопить як досвідчених гравців Kingdom, так і новачків. Вітаємо у чарівному світі Kingdom Two Crowns: Norse Lands!