Golf Guys
Візьміть ключку, перевірте напрямок вітру, прицільтесь, оберіть силу удару та бийте м’яч! Поспішайте – ніхто не чекатиме! У цій грі все вирішують швидкість, точність і прийняття рішень. Змагайтеся у турнірному режимі на випадкових картах із різними правилами. Набирайте максимум балів, влучаючи в центр мішені, станьте першим, хто зажене м’яч у лунку, або знайдіть найкращий спосіб обіграти всіх у міні-гольфі з перешкодами! Розробляючи стратегію, враховуйте напрямок і швидкість вітру. Після кожного матчу найгірші вибувають, тож якщо хочете до фіналу – тримайтесь подіуму! Не хочете грати наодинці? Запрошуйте друзів чи родину в багатокористувацький режим до 4 гравців! Обирайте скіни, ключки та боріться за титул найкращого гольфіста! Хочете потренуватися? Увімкніть режим «Дзен» і станьте кращим! Виберіть карту, параметри вітру та відпрацьовуйте удари без обмеження часу й без інших гравців! Особливості: - грайте у турніри golf battle royale та станьте чемпіоном! - грайте з друзями чи родиною в режимі до 4 гравців! - тренуйте навички перед турнірами в режимі «Дзен» - змагайтеся на понад 15 картах із перешкодами та короткими шляхами - вигравайте пакунки за перемоги в турнірах – отримуйте скіни, карти покращень і гроші - відкривайте кумедні скіни персонажів, ключки та м’ячі різноманітних форм - купуйте покращення ключок і м’ячів за зароблені монети - виконуйте квести, щоб отримувати чудові винагороди на своїй доріжці нагород Чи вистачить вам сил залишитися останнім і стати чемпіоном з гольфу?