Golf Guys: Space DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - Скін персонажа астронавта - Скін персонажа інопланетянина - Іграшкову біту Hammer з максимальною точністю та потужністю - Земний м'яч з максимальним опором вітру Підкорюйте поля для гольфу в новому космічному екіпіруванні та перемагайте супротивників абсолютно новою битою!