Golf Guys: Complete Edition
Візьми гольф-клюшку, перевір напрямок вітру, добре прицілься, вибери силу удару по м’ячу — й бий! Поспішай, бо ніхто чекати не буде! Ця гра про швидкість, точність і прийняття рішень. Змагайся в турнірному режимі на випадкових картах із різними правилами. Набери якомога більше очок, влучаючи в центр мішені, першим закинь м’яч у лунку, або знайди найкращий спосіб перемогти всіх у мінігольфі з численними перешкодами! Особливості: - спробуй 3 нові класні клюшки й 3 м’ячі з максимальними характеристиками - вдягни 6 нових тематичних веселих скінів - бери участь у гольф-турнірах battle royale і стань чемпіоном - грай із друзями або родиною в багатокористувацькому режимі до 4 гравців - тренуй навички перед турнірами в режимі Zen - змагайся на 15+ картах із перешкодами й короткими шляхами - вигравай пакунки за перемоги в турнірах — отримуй скіни, картки покращення й гроші - відкривай кумедні скіни персонажів, клюшки й м’ячі в химерних формах - купуй покращення для клюшок і м’ячів за зароблені монети - виконуй завдання, щоб отримувати чудові нагороди на своїй доріжці прогресу Враховуй напрямок і силу вітру, коли розробляєш стратегію. Після кожного матчу найгірші вибувають — тож, якщо хочеш у фінал, тримайся подіуму! Не хочеш грати наодинці? Завжди можеш запросити друзів або родину до багатокористувацького режиму! Обери скіни, клюшки — і змагайся за звання найкращого гольфіста! Хочеш потренуватись? Увімкни Zen Mode і стань кращим гравцем! Обери мапу, налаштуй вітер — і відпрацьовуй удари без обмеження в часі чи конкуренції! Чи маєш ти все, щоб залишитися останнім на полі та стати чемпіоном у гольфі?