FMV SCI-FI
DEAD RESET Потрапивши в жaахливу смертельну петлю, хірурга Коула Мейсона викрадають і доставляють до підводного закладу, де змушують оперувати пацієнта, щоб витягнути паразитичного жаху, що розвивається. Dead Reset — просочений кров’ю інтерактивний хоррор, де кожна смерть наближає вас до правди. THE COMPLEX Після великої біологічної атаки на Лондон, два вчених виявляються замкненими в лабораторії, коли час і повітря закінчуються. З інтерактивним ігровим процесом, ваші дії і взаємодія з іншими персонажами приведуть вас до одного з восьми тривожних фіналів. BLOODSHORE Bloodshore — це інтерактивний екшн фільм про телевізійну королівську битву між відомими стримерами, артистами і засудженими до страти. Ви керуєте долею Ніка, невдачливого актора який бореться за грошовий приз здатний змінити його життя.