Farm Manager World
Пориньте у фермерський світ Farm Manager World! Будуйте свою сільськогосподарську імперію в нових захоплюючих місцях по всьому світу, вирощуйте екзотичні рослини, розводьте тварин, використовуйте сівозміну та добрива для догляду за ґрунтом, а також обмінюйтеся ресурсами з друзями. Фермерство на різних континентах Farm Manager World - це остання частина серії Farm Manager, де ви матимете можливість вирощувати різноманітні культури з усього світу. Розпочніть свою ферму в Європі, Центральній Америці, а незабаром і в Азії. Рослини і тварини Кожна рослина має свої вимоги до ґрунту. Проведіть дослідження ґрунту та внесіть відповідні добрива, щоб підвищити клас ґрунту, його pH та рівень азоту. Використання сівозміни вплине на підвищення врожайності. Вирощуйте молодняк, купуйте, годуйте, лікуйте, піклуйтеся про нього, отримуйте ресурси та продавайте тварин. Планування та ефективність ферми Стратегічно розплануйте свою ферму і використовуйте передові сільськогосподарські інструменти для оптимізації роботи. Завжди звертайте увагу на термін зберігання зібраного врожаю. Нова система логістики та зберігання допоможе контролювати потік товарів і полегшить управління продажами. Ринкові тенденції Слідкуйте за попитом і пропозицією на ринку та використовуйте найкращі моменти для купівлі та продажу товарів. Кожна купівля-продаж впливає на світовий ринок і ціни на сировину та продукцію. Машини та люди Наймайте кваліфікованих робітників, призначайте їм відповідні завдання відповідно до їхніх навичок. Купуйте необхідні машини, стежте за їх технічним станом і наявністю палива, щоб забезпечити їх надійність під час збору врожаю. Переробка та органічне землеробство Будуйте заводи та переробляйте зібрану продукцію. У вас буде безліч варіантів приготування їжі - від випікання та ферментації до заморожування, маринування, консервування та інших способів. Вирощування органічних продуктів є складним завданням через хвороби та шкідників, але може бути дуже прибутковим.