Cuisineer
Приголомшена листом від батьків, мандрівниця Пом швидко повернулася додому в Paell і дізналася, що Її батьки зникли, а їхній улюблений ресторан занепав. Тепер, щоб відродити мрію своїх батьків, обтяженій боргами й бажанням нагодувати містечко, що потребує вишуканих страв, незалежній Пом, доведеться в найглибших підземеллях шукати найрідкісніші спеції та м'ясо, а також найцінніші овочі. Вирушайте в підземелля, щоби приготувати безліч страв разом із Пом — мандрівницею, яка стала рестораторкою! Екшн-кухня Cuisineer не дасть розслабитися за приготуванням: адже матеріали та інгредієнти доведеться шукати в підземеллі. Готуйте своє кухонне приладдя, щоби битися з гігантськими курми, креветками-артилеристами, вогнедишним перцем та іншими набридливими жахіттями, сьорбаючи боба-чай. Місцеві майстри допоможуть облаштувати кухню й декорувати зал для постійних клієнтів, спраглих до рідкісних страв у вашому виконанні. Cuisineer для Xbox Series X/S та Windows Store — це суміш привабливого ігрового процесу та свіжих інгредієнтів: нової зброї, цілорічних свят, різного одягу й ще смачніших добавок, що зроблять гру ще пікантнішою. Шведський стіл підземель Досліджуйте зелені руїни, морозний фйорд, болота конпейто та інші мінливі середовища, що змінюють розмір, форму й ресурси щоразу, коли ви їх відвідуєте. Створюйте власний смачний кулінарний стиль До ваших послуг 100 різних рецептів з усього світу — від хрустких ролів попіа до насиченого смаком джему кайя, від двічі обсмаженої курятини з пікантним лимоном до солодких і дуже ягідних смаколиків. Підбирайте страви для кожного клієнта й декоруйте свою кухню та зал для гостей за допомогою місцевих майстрів. Удосконалюйте бойові смаки Долайте чудовиськ і уникайте небезпек за допомогою солоної, кислої, солодкої, гіркої, льодяної сили, а також сили умамі та присмаку грінок, що породжують полум'я, випускають отруту, вивільняють ланцюгову блискавку та інші фантастичні ефекти. Окрім того, до ваших послуг унікальне бойове кухонне приладдя й делікатеси: лопатка, шмакрель, риба-меч і новий кулак-конпейто! Виконуйте завдання Від Naicha з крамниці бульбашкового чаю до великого дружнього коваля Alder — місто Paell населене солодкими сусідами й жителями «з перчиком», з якими можна потоваришувати. Мандруючи підземеллям, шукайте предмети, потрібні містянам. Натомість ви отримаєте золото, нові предмети та ще більше рецептів для готування страв і підкорення нових висот.