Akimbot
Пригодницький 3D-бойовик з елементами платформера, у якому ви граєте за робота-злочинця Exe та його спільника Shipset. Викошуйте армії роботів, керуйте зорельотами та врятуйте всесвіт від катастрофи! Пориньте у фантастичний світ, де існують лише роботи, мандруйте галактикою і насолоджуйтеся вибуховими битвами! Подібно до багатьох гарних історій, початок цій подорожі поклала втеча з в’язниці. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ Позаземне оточення - Досліджуйте розмаїті локації, розкидані по всій галактиці, під час мандрівної пригоди. Стрибайте, стріляйте й керуйте транспортними засобами, подорожуючи всесвітом. Кожна планета й просторово-часовий вимір — це унікальні природні умови, типи рельєфу й аборигени. Крізь час і простір - Exe й Shipset — двійко роботів поза законом, які протистоять Evilware — колишньому науковцю, що прагне занурити всесвіт у хаос. Вирує міжгалактична війна, під час якої вам судилося викрити лиховісні плани й зустріти кілька божевільних компаньйонів. Ваша місія: врятувати галактику від знищення. РОБОТИ, ВИБУХИ Й СТРІЛЯНИНА - Станьте космічним ковбоєм! Нашим героям доведеться відточити навички й зібрати арсенал, щоб нищити армії андроїдів. Оптимізуйте свій бойовий стиль у перестрілках і космічних битвах у реальному часі. Збагачуйте й кастомізуйте арсенал - Поліпшуйте зброю Exe, щоб нищити різні типи ворогів! Збирайте бот-монети під час подорожей, руйнуючи оточення й знаходячи приховані скрині. Витрачайте зароблені тяжкою працею монети в ігрових крамницях, щоб розблокувати й модифікувати зброю! Стрибки, ривки й перекати - Стрибайте, робіть ривки в повітрі, використовуйте абордажну кішку й біг по стінах! Akimbot — класичний 3D-платформер, у якому для пересування всесвітом ви використовуєте всі доступні інструменти. Миттєво долайте короткі відстані ривками в повітрі або робіть подвійні стрибки за допомогою турбосистеми! Задійте всі свої мікросхеми й готуйтеся до неймовірної подорожі, якщо хочете разом з Exe перетнути всесвіт і врятувати Алгоритм. Akimbot обіцяє захопливу високооктанову пригоду для всіх гравців!