PO'ed: Definitive Edition
Уперше світ побачив гру PO’ed у 1995 році. Це адреналінова космічна стрілялка з ігровими механіками в стилі провідних класичних шутерів DOOM та QUAKE. PO’ed: Definitive Edition є поліпшеним виданням оригінального ретро-шутера 1995 року з оновленою графікою, згладжуванням, підвищеною частотою кадрів і переробленим керуванням. Тепер ви маєте змогу грати в роздільності до 4K з частотою 120 кадрів на секунду. ЧАС НЕ ЛЮТУВАТИ, А БІСИТИСЯ! Ваш корабель захопили прибульці. Товаришів по зброї ліквідували, а суфле остаточно зіпсовано! Ваші дії? Хапайте реактивний ранець і ракетну пускову установку й підсмажте цих позаземних невдах! У PO'ed ви зустрінете 16 видів найлютіших, найскаженіших і найогидніших монстрів у всій галактиці. Людожери, що жбурляють каміння, роботи з плазмовими рушницями, велетенські кажани й навіть… ходячі дупи! Можете поки не озиратися, проте знайте: вони всі прагнуть чимось поживитися. Гадаєте, вами згидують? У PO'ed жанр бойовиків від першої особи сягає нових висот! Пронесіться 25 розкішними тривимірними мапами, даючи відсіч розлюченим позаземним істотам. Вибирайте з великого арсеналу зброї, де, зокрема, є стріли-броудхеди й електродриль. Готуйтеся отримати незабутні враження від найвибуховішої адреналінової 3D-стрілялки у вашому житті!