Wired Twin-Stick Bundle
Wired Productions, anında klasiğe dönüşmüş iki indie oyununu gururla sunar. Tiny Troopers Joint Ops, aksiyon dolu birçok yoğun çatışma haritası içeren destansı bir mini arcade silah oyunudur! Birçok silah kullanarak dünyanın her köşesinden kötü adamlarla savaşırken minik askerlerinizi kontrol edin. Düşman isyancılara boyun eğdirmek için Doktorlar, Makineli Tüfekli Askerler ve Elit Delta Kuvvetleri gibi uzman paralı askerler toplayın! 7 saatlik yoğun bir silahlı çatışma oyunu olan Tiny Troopers, devasa boyutlarda bir minyatür savaştır! Super Dungeon Bros, güçlü rock kardeşlerinden oluşan bir grubun fantastik Rökheim diyarında ve cehennemi andıran dehlizlerinde ilerleyerek destansı ganimetleri aradıkları, kötü ölümsüz ordularla savaştıkları ve uzun zaman önce yitirilmiş unutulmaz Rock Yıldızlarının efsanelerini ortaya çıkardıkları rock temalı bir dehliz kapışmasıdır!