Idol Pack
Cephaneliğine tapınmaya değer, yeni yıkıcı menzilli silahlar ekle. Lanetleyerek, dondurarak, çağırarak ve sarmalayarak düşman sürüsünü kontrol et. Putların gücüne ek olarak, 8 adet muhteşem miğferin ve yeni bir Üst Düzey öğenin kilidini aç.