3'lü Müzik Paketi
Devasa boyuttaki 'Super Dungeon Bros Müzikleri'ni' indirin ve düşman güruhlarına karşı verdiğiniz savaşları yeniden yaşarken enstrümantal cennete doğru yolculuğa çıkın! Bir adet ölümcül dubstep dozu ile Bro'larla elektronik bir maceraya atılın, 80'lerin müzikleriyle bir saç spreyi macerasına dâhil olun ya da destansı bateri ritimleri ve gitar soloları olan Heavy Metal müzikleri eşliğinde oynayın. Orijinal rock müziği temasını da içeren Super Dungeon Bros Müzikleri'nin tadını çıkarın.