Children of Morta
HER ŞEY AİLE İLE ALAKALI Children of Morta; karakter gelişimine, sadece tek bir karakteri değil, kahramanlardan oluşan olağanüstü bir ailenin tamamını oynayacağınız bir rogue-lite yaklaşımı getiren bir aksiyon RYO'dur. Prosedürel yaratım yöntemiyle oluşturulan zindanlar, mağaralar ve diyarlardaki düşmanların akınlarını yok ederek yolunuza devam edin ve yaklaşan Yozlaşmaya karşı, tüm kusurları ve erdemleriyle Bergsonlara önderlik edin. ÖZELLİKLER OYNANIŞ Oynanış açısından; aksiyon-macera RYO, rogue-lite ve hack and slash oyun türlerinin eşsiz bir karışımıdır. Seviyeniz yükseldikçe sadece bireysel olarak karakterleri değil, ailenin tamamını geliştirirsiniz. Kalıcı ölüm yoktur ve her bir zindana giriş öncesinde aile üyelerini değiştirebilirsiniz. HİKÂYE Hikâye, uzak diyarlarda geçer ancak hepimize tanıdık gelen temalar ve duygularla uğraşır: aşk ve umut, özlem ve belirsizlik, nihayetinde kayıp... ve en çok değer verdiklerimizi kurtarmak için yapmaya hazır olduğumuz fedakârlık... Sonuç olarak her şey, gizlice saldıran karanlığa karşı duran bir kahramanlar ailesi hakkındadır. ZİNDAN KEŞFİ Oyundaki zindanların tümü prosedürel yaratım yöntemiyle oluşturulur, yani zindanların yapısı her bir macerada değişir. Her bir zindanda, iki ile dört arasında değişen sayıda seviye olabilir ve en sonunda da eşsiz bir boss dövüşü sizi karşılar. Daha önceki zindanlara her zaman geri dönerek ilave can kazanabilir ya da yan görevlerin tümünü bitirebilirsiniz. KARAKTERLER & YETENEKLER Menzilli saldırılar, sihirli büyüler, bloklamalar, sersemletmeler, iyileştirme, kaçınmalar ve pasif yetenekler - hepsi keşfetmeniz, açmanız ve yükseltmeniz için sizi bekliyor. Her biri farklı eşsiz yetenek setine sahip yedi değişik aile üyesi arasından seçim yapabilirsiniz: Baba John - bir kılıç ve kalkana sahip koruyucu bir savaşçıdır. Büyük kız kardeş Linda - kusursuz bir okçudur. Kevin - öldürücü hançerler kuşanmış sessiz bir savaşçıdır. Lucy - canlı ve cesur bir ateş büyücüsüdür. Mark - dikkatli bir dövüş sanatı ustasıdır. Joey - düşmanlarını bir balyoz yardımıyla yok eder. Ve aileye en son eklenen üye - Apan hem kudretli bir iyileştirici hem de sıkı bir savunucu. SANAT STİLİ Children of Morta'nın tehlikeli dünyası, elle çizilmiş piksel sanatın ve modern ışıklandırma teknikleri ile desteklenmiş kare kare animasyonların bir araya gelmesiyle harika bir şekilde yaratılmıştır! AILE SıNAMALAR Ana Hikâye'den ayrı bir mod olan Aile Sınamaları; tamamen rastgele oluşturulmuş zindanlarda yeni sistemler, eşyalar, karakter geliştirme olasılıkları ve daha fazlasını sunuyor.