The Legend of Cyber Cowboy
Bir steampunk silahşor olarak kasabayı siber haydut çetelerinden kurtar! Vahşi batı sibernetik teknolojilerin gelişmesiyle daha da vahşi hâle geliyor, bu teknolojiyi masum insanlara karşı kullanan haydut çetelerini alt etmek de sana düşüyor! Bir steampunk silahşor olarak mekanik kolunu ve cephaneliğindeki gelişmiş silahları kullanacaksın. The Legend of Cyber Cowboy, şık piksel görsellere sahip yukarıdan görünümlü çift çubuklu nişancı tarzında bir oyundur. Dalga dalga gelen, tek gözlük ve silindir şapka takan sayborg düşmanlarını ve mekanik canavarları alt et, her bir denemede düzeni değişen ve prosedürel olarak oluşturulan onlarca bölümü keşfet. Nesneleri yok ederek kendine siper yap. Değerli enerji jetonlarını toplayarak dükkânlardan silah satın al. Anlık enerji patlamalarıyla sağa sola atıl ve saldırılardan kaçın. Bölüm sonunda da mermiden geçilmeyen arenalarda devasa başdüşmanlara karşı savaş. Mücadeleye hazır mısın kovboy?