Park Beyond
Park Beyond'da yerçekimine aldırış etmeden hayallerinin lunaparkını oluşturabilirsin! Zor zamanlardan geçen bir şirkette yeni işe başlayan üretken bir mimarın rolünü üstlen ve akıllara durgunluk veren lunaparklar oluştur. Hep hayallerini süsleyen fakat gerçek hayatta mümkün olmayan makineleri yapabilirsin. Tutkulu lunapark çalışanı Phil, sert fakat bir o kadar da arkadaş canlısı yönetici Izzy ve daha birçok renkli ve hırslı karakterle birlikte çalışarak kazançlı ve başarılı bir lunapark şirketi inşa et. Kolay anlaşılır kontroller ve hikâye modu, yöneticiliğin esaslarını öğrenmene ve giderek daha çılgın makineler ve modüler hız trenleri oluşturmana yardımcı olacak. Başarı senin hayal gücünde yatıyor!