Car Service Simulator
Car Service Simulator ile kendi oto servis imparatorluğunu kur, yönet ve büyüt! Gerçekçi araç tamiri, araç özelleştirme, iş yönetimi ve açık dünya keşfini bir araya getiren bu kapsamlı simülasyon deneyiminde otomotiv sektörünün zirvesine ulaş. Araçları onar, modifiye et, işini geliştir ve fırsatlarla dolu dinamik bir dünyayı keşfederken başarılı bir servis merkezi oluştur! Usta Bir Araç Tamircisi Ol ve Bakım Hizmetlerinde Uzmanlaş Motor, fren, süspansiyon ve şanzıman gibi kritik parçaları teşhis edip onar. Gelişmiş araç ve ekipmanları kullanarak aşınmış parçaları değiştir, motorları yeniden inşa et ve karmaşık tamir işlemlerini başarıyla tamamla. Becerilerini geliştir, daha büyük projeler üstlen ve sektörün en çok tercih edilen ustalarından biri ol. Araçları Özelleştir ve Performanslarını Artır Profesyonel boya atölyesinde benzersiz tasarımlar oluştur. Gövde kitleri, performans parçaları ve özel kaplamalar ekleyerek araçların hızını, yol tutuşunu ve görünümünü geliştir. Müşteri beklentilerini karşılayarak itibarını yükselt ve kaliteli hizmet sunan bir servis merkezi olarak ün kazan. Oto Servis İşletmeni Yönet ve Büyüt Müşterilerle pazarlık yap, rekabetçi fiyatlar belirle ve daha iyi ekipmanlara yatırım yap. Parça alım satımı ve takas işlemleriyle kârını artır. İşletmeni ne kadar başarılı yönetirsen, müşteri kitlen ve kazancın da o kadar büyür. Profesyonel Araç Yıkama Hizmeti Sun Araçları ilk günkü parlaklığına kavuşturmak için yıkama ekipmanlarını ve temizlik malzemelerini etkili bir şekilde kullan. Detaylı temizlik hizmetleri sunarak müşteri memnuniyetini artır ve araç bakım konusundaki uzmanlığını geliştir. Stratejik İş Yönetimi ile Başarıya Ulaş Gelişmiş pazarlık sistemi sayesinde daha iyi anlaşmalar yap ve müşteri ilişkilerini güçlendir. Müşterilerinin ihtiyaçlarını dinle, kârlı işleri tamamla ve başarılı bir oto servis imparatorluğu kurmak için doğru yatırımlar yap. Fırsatlarla Dolu Açık Dünyayı Keşfet Nadir parçalar bulmak için hurdalıkları ziyaret et, piyasadaki en iyi fırsatları değerlendir veya premium parçaları çevrimiçi sipariş et. Tamamen etkileşimli açık dünya ortamında işletmeni büyüt ve otomotiv sektörünün zirvesine ulaş. Kendi oto servis imparatorluğunu kur, araç bakım ve onarımında ustalaş ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkar! Tamir et, özelleştir, yıka ve hayalindeki oto servis merkezini yönet. Car Service Simulator'da her karar başarıya giden yolunu şekillendirecek.