Copa City
Copa City, tamamen futbol DNA'sıyla yönlendirilen ilk etkinlik yönetimi oyunudur. Unutulmaz bir maç günü deneyimini organize edin, inşa edin ve yönetin. 14 gün içinde, sakin şehir sokaklarını coşkulu bir futbol festivaline dönüştürmelisiniz. Dev taraftar alanları kurun, tezahürat yapan 50.000 taraftar için toplu taşıma rotaları belirleyin ve ilk düdükten önce ezeli rakipleri birbirinden ayırmak için güvenlik güçlerini konuşlandırın. Sokaklarda yankılanan lisanslı tezahüratları duyun, kulüp renklerinin mahalleyi ele geçirişine tanık olun ve yaklaşan maçın baskısını hissedin. Maç Günü Kontrol Listesi: Kulüpler: FC Bayern Munich, Borussia Dortmund, Arsenal FC, Olympique Marseille, Flamengo ve Besiktas JK arasından seçim yapın Stadyumlar: Maracanã – Rio de Janeiro, Olympiastadion – Berlin, PGE Narodowy – Varşova Göreviniz: Heyecanı tırmandırın, personeli işe alın, gişeleri açın, biletleri satın, şehir altyapısını inşa edin, stadyumu hazırlayın, rotayı planlayın ve taraftar yürüyüşünü izleyin... Anlayacağınız, yapılacak çok iş var! Böylesine devasa organizasyonları yönetecek potansiyele sahip misiniz? [ Oyun Modları ] Kampanya Modu: Benzersiz hedeflere sahip hikaye odaklı senaryolar. Tek Maç: Kendi kurallarınızla yüksek riskli bir maç organizasyonu. Chairman Pass (Sandbox): Sınırsız bütçe ve tam özgürlük.