Knight Squad
Knight Squad, 1 ila 8 oyuncu ile oynanan çılgın ve kaotik bir arkadaşlık yok etme arenasıdır. Son Savaşçı'dan Orta Çağ Futboluna, oldukça eğlenceli oyun kiplerinde, mevcut arkadaşlarınıza ve gelecekteki çılgın düşmanlara karşı oynayın. Tüm bunları sadece orta çağ silahlarıyla yapın... Ayrıca lazer silahlarıyla... Ve mitralyözlerle.