Dust & Neon
Kötülerin egemenliği altına girmiş, kıyamet sonrası Vahşi Batı'da geçen, aksiyon dolu, çift analoglu roguelite nişancı oyunu Dust & Neon'da ölüm sadece bir başlangıç. Çılgın hassasiyette silahlı çatışma, tehditkâr robot orduları ve baş düşmanlarla kıran kırana dövüşlerle dolu, destansı bir maceraya çıkan gizemli silahlı soyguncu olarak oynayacaksın. İlk başta başarılı olamazsan kahramanını durdurulamaz bir güce dönüştüren onlarca açılabilir yetenek, binlerce benzersiz silah ve yenilikçi performans takviyeleri ile tekrar deneyebilirsin. Uyarı: Dust & Neon kolay değildir fakat becerilerini test etmek için tasarlanmış sağlam bir meydan okuma arıyorsan tam senin için biçilmiş kaftan. Her Taraftan Gelen Düşmanları Vur Bu tam anlamıyla sağlam ve zorlayıcı, içgüdüsel yükleme mekaniğine sahip çift analoglu roguelite nişancı oyununda, savaşın ortasındayken silah haznesini kurşunla doldur. Türünün en iyisi kontroller çılgın bir hızda ve hassasiyette silahlı çatışmaya izin veriyor. Dinamik güçlendirme takviye sistemi sayesinde de mekanik tehlikeleri bitmek bilmeyen kurşun yağmuruna tutabilirsin. Sonraki hamleni planlayıp tekrar yükleme yaparken dal, kay ve sorunsuz şekilde otomatik siper al. Cephaneni Topla ve Yükselt Tamamı benzersiz ve kilidi açılabilir yaklaşık 2.000 tabanca, çifte ve tüfek arasından cephaneni seç. 1.600 benzersiz içecek sayesinde silahlı soyguncunun savaş alanındaki yeteneklerini geçici olarak değiştirip geliştirebilir, para, silah ve yükseltmelerle dolu yüzlerce ganimet sandığının kilidini açabilirsin. Oyunun oynanma şeklini temelden değiştiren 24 benzersiz beceriyle silahlı soyguncunu yükseltme şansı da cabası. Ölüm Sadece Bir Başlangıç Meydan okumayı kabul edecek kadar cesur olanları aksiyon dolu 15 saatlik bir macera bekliyor! Bu macerayı tamamlayanlar ise çok daha uzun saatler boyunca yeni maceralara dalabilecek. Benzersiz dört bölgeye sahip büyük ve değişken bir dünyayı keşfet, benzersiz güçleri ve zayıflıkları olan etkileyici bir robot düşman kadrosuyla kapış. Baş düşmanlarla olan destansı dövüşlerde kötülerden oluşan şeytani bir kadroyu avlayarak ödülleri topla.