Whacking Hell!
"Whacking Hell!", roguelite unsurları içeren baştan sona çılgın bir 2D nişancı oyunudur. Cehennemin kapıları açıldı: onlar seni vurmadan önce sen tüm canavarları vur! Ruhlarını topla, silahlarını ve büyülerini geliştir ve bir katliam makinesine dönüş! Doğru gelişme yolunu seçerek düşman saldırı dalgalarını ve kötü patronları alt et. Temel özellikler: - 5 karakter ve kilidi açılacak 5 ana silah. - 3 bölüm - her bölüm düzinelerce düşman dalgası ve yenilecek iki boss içerir. - Oyun oturumu sırasında özel güçler edin ve becerilerini artır, böylece bölüm içinde sürekli artan zorluklarla kafa tutabilirsin. - Oyun oturumları arasında kalıcı yükseltmeler el et, böylece oyunda ilerleyebilirsin. - Hayvanat bahçesindeki düzinelerce canavar türünü ortaya çıkar.