Demon Skin
Demon Skin - eşsiz dövüş mekanikleri, RYO ve dövüş oyunu elementleri ve hatta biraz platformer özelliklerini bir araya getiren, karanlık fantazi dünyasında geçen vahşi bir hack'n'slash oyunudur. Esnek dövüş sistemi sayesinde her oyuncu farklı duruşları harmanlayarak ve farklı silahlar kullanarak eşsiz taktikler geliştirebilir ve savaşta en üstün efektifliğe ulaşabilir. Karanlık, dünyanın en ücra köşesine bile yayılmış durumda ve evreni tehdit etmekte. Bu tehdide ise sadece insanüstü ulu güçlere sahip yüce Gezgin Tarikatı üyeleri karşı koyabilir. Gezginlerden birisi, antik bir eserin tamir edilmesine dair hain bir ritüele tanıklık eder. Ritüeli bozma girişimi sırasında bir enerji dalgası yayılır ve onu aniden bir şeytana dönüştürür! Gezgin eski haline dönmek için can atsada bunu yapması için ritüelden sonra çalınan eseri bulması gerekir. Kahramanımız onu bulmak için sürülerce şeytanla savaşacağı bir yolculuğa çıkar. Diğer özellikler: Derinlikli dövüş sistemi. Yeteneklerinizi, farklı duruş şekillerinde ustalaşarak geliştirin, şimşek hızında savuşturun ve büyüleyici bitirici vuruşlarla en yüksek hasarı verin! Karakterin enerjisi ve fiziksel durumunu gösteren diğer göstergelere dikkat edin - bütün bu özellikler savaşın kaderini belirleyecek. Düşmanları öldürmek için devasa bir cephanelik. Oyunda 30'dan fazla farklı şekilde kesici ve ezici silah emrinize amade ve her bir silah sadece belirli bir düşman üzerinde etkili. Düşmanlarınızı sadece ellerinizle bile yok edebilirsiniz - çok efektif olmaz ancak yine de eğlenceli. Karanlık fantezide geçen kasvetli ortamlar: buzul çorak topraklardan ve zindanların derinliklerinden alacakaranlık ormanlara ve ölülerin ikametgâhına. Bu acımasız dünyanın kendi düzeni var, ancak içinde yaşayan korkutucu yaratıklar her zaman saldırgan değiller. Yolculuğunda sadece düşmanlarla değil, aynı zamanda güçlü dostlarla da karşılaşacaksın!