Beyond the Ice Palace 2
Büyüleyici bir aksiyon platform oyununda ölüm uçurumundan yükselip hakkın olan tahtı geri al. "Lanetli Kral" görevini üstlen ve bir zamanlar seni esir eden, şimdi ise düşmanlarını yerle bir edip parçalanmış krallığının tehlikeli topraklarında ilerlemen için güçlü silahlara dönüşen zincirleri kullan. Gizli bölgeleri keşfet, bulmacaları çöz ve saklı hazineleri ortaya çıkarıp gücüne güç katarak zorlu ve devasa boss'lara karşı destansı savaşlara hazırlan. Stratejik olarak seviyeni yükselterek yoluna çıkan herkesin hakkından gel, hakkın olan kral ünvanını bir kez daha al! Diril ve Tahtını Geri Al! "Lanetli Kral" görevini üstlen, çalınan tahtını geri almak için amansız bir intikam yolculuğuna çık. Tehlikelerle dolu topraklarda ilerlerken göksel okların her yana dağılmış parçalarını bul, bu parçaları birleştirip üzerindeki laneti kaldır ve gerçek gücünü ortaya çıkar. Bir Zamanlar Seni Esir Eden Zincirleri Kullan! Yeni elde ettiğin güce kucak aç, seni bir zamanlar mahzenlerin derinliklerinde hapseden zincirlere hükmet. Bu kudretli silahı kullanarak yoluna çıkmaya cüret eden herkesi defet, doğra ve hepsinin karnını deş. Zincirlerini kullanarak yönünü bul, halkalara takıp uçurumların karşısına geçerek yeni bölgelere ulaş. Gizli Bölgeleri Keşfet ve Krallığının Hazinelerini Geri Al Parçalanmış krallığının her bir santimetresini keşfet, paha biçilmez hazinelerle dolu gizli odaları ve geçitleri ortaya çıkar. Derinlere indikçe yeni bulduğun yetenekleri ve güçlendirmeleri alıp ileride seni bekleyen zorlu sınavlara karşı güçlen. Gücüne Güç Katacak Kristalleri ve Eşyaları Topla! Zor bulunur "güç kristallerini" bulup bu kristallerin özünü kullanarak yeteneklerini stratejik olarak güçlendir ve önündeki mücadelelerde avantaj kazan. Devasa İblisleri Topraklarından Kov! Zorlu ve devasa boss'ları haklamak için ustalıklı hareketler yapmayı gerektiren hararetli savaşlarda strateji becerilerini ve zamanlamanı sına. Bir Klasik Yeniden Doğdu! Beyond The Ice Palace 2 Geri Dönüyor! Yapımı 35 yılı aşkın süredir devam eden bir klasiğin muzaffer dirilişine tanıklık et!