Voidwrought
Kırmızı Yıldız'ın gelişi yeni bir çağı müjdeliyor. Kozasından çıkan İmge, ilahların kanı olan İkor'u istifçi ucubelerden toplamaya kararlı. Voidwrought incelikli manevralar, çeşitli yetenekler ve zorlu boss savaşları içeren hızlı tempolu bir aksiyon-platform oyunu. Güçlü Buluntular ve Ruhlar toplayıp kuşanarak oyun tarzını özelleştir. Gri Şehir'in enkazının yerine sadık müritlerle dolu bir tapınak inşa et. Yüzeyin Altına İn Yıldızların yakıp kül ettiği yüzeyin altına inerek aşağıdaki çok boyutlu derinlikleri keşfet. Saray'ın ahlaksız âlemine tanıklık et, Eski Sular'ın buzlu tünellerinde kendini kaybet ve Metruk Sefer'in acı kaderini keşfet. Keskin kontrolleri, sürükleyici keşif hissi ve derin hikâyesiyle Voidwrought modern Metroidvania türüne yeni bir soluk getiriyor. Eski Buluntuları Serbest Bırak Dünya; âlimler, cesurlar ve delilerce aranan hazinelerle dolu. Tapınağının koridorlarını kaz, yenilgiye uğrayan ilahların cesetlerini parçala ve kozmosun saklı köşelerinde avlanarak sana eşsiz güçler kazandırabilecek nesneleri topla. Spektral silahlardan pasif güçlendirmelere kadar 30'u aşkın Buluntu ile Ruhu keşfet ve oyun tarzına göre kuşan. Tapınağını İnşa Et Kimileri hâlâ asıl inanca sadık. Küçük bir tarikattan başlayarak nüfuzunu genişlet ve harabeleri kazarak daha derinlere in. Sen tapınağını ve mürit grubunu genişlettikçe yeni sırlar, ödüller ve korkular gün yüzüne çıkacak.