Mega Man 11
Mega Man maceraya geri döndü! Milyonlarca satan bu küresel serinin en yeni ürününde klasik, iddialı 2 boyutlu platform heyecanı, yepyeni bir görsel tarzla buluşuyor. Yeni çift teçhizat sistemi, Mega Man'in hızını ve gücünü artırmaya imkan sağlayarak serinin ün yapmış tatmin edici oyun tarzına yeni bir boyut getiriyor. Çeşitli zorluk modları ile bu fırsat, Mega Man'i ilk kez deneyimlemek için harika bir fırsat! Oyunda zaman sınavları ve görevler, küresel liderlik tabloları, konsept sanat galerisi ve bunlara benzer çeşitli ekstra modlar yer almaktadır!