G.I. JOE: WRATH OF COBRA
Cobra çirkin yüzünü bir kez daha gösteriyor ve iş G.I.'a kalıyor. Joe dünyayı kurtaracak! Efsanevi evrenin 1980'lerdeki dönemini kucaklayan WRATH OF COBRA, retro bir yandan kaydırmalı dövüş oyunudur. Efsanevi G.I.'lardan biri olarak oynayın. Duke, Scarlett, Roadblock, Snake Eyes ve çok daha fazla kahraman Joe. Cobra asker ordularını, Viper'ları, Crimson Guard'ları ve Cobra'nın kötü niyetli entrikalarını alt edin. Destro, Serpentor, Baroness ve bizzat Cobra Commander gibilerine saldırarak Cobra'yı alaşağı edin! Kendi yolunuzda savaşın: Yumruklarınıza güvenin ve her karakterin benzersiz kombolarını ve özel hareketlerini kullanarak yakın ve kişisel olun veya çeşitli silahlarla düşmanlarınızı uzakta tutun!