Youtubers Life 2
ŞÖHRETE GIDEN YOLUNUZ BURADA BAŞLIYOR! Yeni trendleri keşfetmek ve farklı karakterlerle ilişkiler kurarak kanalınızı yeni zirvelere taşımak için NewTube City'i keşfedin! TRENDLERI KEŞFEDIN Her trend, NewTube City'de keşfedilecek bir hikaye demektir! Özel meydan okumalar, mevsimsel etkinlikler, ünlü karakterler ve daha pek çok şey ile birlikte 3 farklı mahallede popüler konuları keşfedin! Kanalınız için en iyi trendleri belirleyin, neden bu kadar popüler olduklarını öğrenin, hayran kitlenizi büyütmeye devam etmek ve olasılıklarınızı genişletmek için yeni içerikler yaratın! AĞINIZI BÜYÜTÜN Arkadaşlar, rakipler ve hatta sevgililer! Başarılı olmanıza yardımcı olacak 30'dan fazla yetenekli karakterle arkadaşlık kurun. Arkadaşlığınız geliştikçe size açılacaklar, kişisel sorunlarıyla ilgili sizden yardım isteyecekler veya size sırlarını anlatacaklar. Ağınız, net değeriniz demektir! ÖZEL ÖDÜLLER KAZANIN Maceralarınızı yeniden yaşamak ve itibarınızı kanıtlamak için özel ödüller kazanın. Özel kişiselleştirme eşyalarını alarak ve kişiliğinizi geliştirecek yeni güçlerin kilidini açarak yaratıcılığınızı geliştirin. Hayran kitlenizin seviyesini yükseltin ve şöhrete bir adım daha yaklaşın! TREND İÇERIKLER PAYLAŞIN Başarıya giden yolda emin adımlarla ilerleyin! Paylaşmayı istediğiniz içeriklerde ustalaşın: Oynanış Videoları, İlk İzlenimler, Röportajlar, Yayınlar, Kutu Açmalar ve daha fazlası! Tonlarca para kazanmak için yaşadıklarınızı ve keşfettiklerinizi yayınlayın. Uzmanlığınızı benzersiz bir şekilde geliştirin.