Ultra Foodmess Deluxe
Ultra Foodmess Deluxe, yiyecek karakterler yöneten 2-4 oyuncunun çok çılgın ve çok hızlı oyun modlarında kapıştığı, rekabete dayalı bir grup oyunu! Öne Çıkan Özellikler: - YAN YANA ÇOK OYUNCULU Yan Yana 2’den 4’e kadar oyuncu. - 11 tane hızlı ve çeşit çeşit OYUN MODU Her biri kendine has mekaniklere sahip çılgın oyun modları arasından seçimini yap. - Bir sürü YİYECEK KARAKTER En sevdiğin yiyeceği seç, rakiplerini yen ve kimin en iyi olduğunu göster! - Oynaması ÇOK KOLAY! Herkes kontrol cihazını kaptığı gibi eğlenceye katılabilir! - Yapay zekâya karşı savaş Savaşa hazırlan ve yiyecek botlara karşı mücadele et. - AÇILABİLİR ÖDÜLLER! Başarımlar elde etmek ve birbirinden müthiş yeni karakterleri açmak için görevler tamamla!