Train Sim World 6’da Sürprizlere Hazırlıklı Ol! İkonik Dawlish Deniz Suru boyunca ilerlerken her şeye hazırlıklı olve RIVIERA LINE üzerinde GWR Class 802, Class 150/2 ve CrossCountry Voyager ile Devon Banks’in zorlu yollarının üstesinden gel. Train Sim World 6’da şehirler arası ve yerel seferlerde sürücü ya da kondüktör görevini üstlen. GWR Class 802 ve XC Class 220 ile Exeter ile Plymouth arasında hızla ilerle ya da GWR Class 150/2’nin kabininden Paignton’a doğru yolculuğa çık. Yeni inşa edilen Marsh Barton istasyonunu ziyaret et, deniz manzarasını seyret ve engebeli kırsal arazi boyunca ilerle. Sıradaki durak… ANONSLAR! Hem platformlarda hem de trenlerde her yolculukla ilgili sesli detayları dinlemeyi unutma. Beklenmedik durumlarla RASTGELE OLAYLAR ile başa çıkın, sinyallerin temizlenmesi daha uzun sürebilir veya hız kısıtlamaları olabilir. CONDUCTOR MODE (KONDÜKTÖR MODU), FREE ROAM (SERBEST DOLAŞIM), CREATORS CLUB (YARATICILAR KULÜBÜ), PHOTO MODE (FOTOĞRAF MODU) ve daha fazlasıyla kendi yolculuğuna kendi tarzında başla. Xbox çocuk hesapları, oyunun çevrimiçi iletişim ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere belirli özelliklerine erişim sağlayamayabilir. Xbox'ta "çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmediği takdirde 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelmektedir. Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 6 SSS” başlığını inceleyebilirsin.