Train Sim World 6: Free Starter Pack’i indirerek lokomotif kullanımıyla ilgili temelleri öğrenmen için hazırlanmış özel bir ortam sunan TRAINING CENTER’a erişim kazan! Class 323 ve BR 146 ile yolcu operasyonlarının temellerini öğren Class 66 ve SD40-2’nin karmaşık kontrol sistemlerini keşfet 8F buharlı lokomotifin nasıl sürüleceğini öğren ve nostaljinin alevini körükle Eğitim Merkezi (Training Center) ortamında gezintiye çık, birleşme noktaları ve anahtarlarla etkileşime gir, bağlantı prosedürlerini uygula ve daha fazlasını yap Sinyalizasyon gibi operasyonla ilgili uygulamalara dair bilgileri keşfet ve Free Roam gibi oyun içi araçların nasıl kullanılacağını öğren Gerçek dünyadan alınan favori rotalarını keşfetmeden önce bu giriş deneyiminde ustalaşmayı ve Free Roam ile Livery Designer gibi oyun içi araçları kullanmayı dene. Yeni kazandığın becerileri Train Sim World 6’nın en yeni rotalarında kullanmak üzere Standard, Deluxe ya da Special Edition’ı satın al. Xbox çocuk hesapları, oyunun çevrimiçi iletişim ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere belirli özelliklerine erişim sağlayamayabilir. Xbox'ta "çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmediği takdirde 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelmektedir. Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 6 SSS” başlığını inceleyebilirsin.